Cnnyns gayet sağlıklı düşündüm duşumu aldım makyajımı yaptım hastaneye gitmek için yola çıktım 😬 gece 12de bi avuç suyum geldi, suyum fazla olduğu için telaş yapmadım daha fazla gelecek mi diye bekledim gelmedi. Ama gece 2 de sancım geldi evde tek başınaydım 1 saatte bir vuruyordu. Sancı gidince kafayı koyup yatıyordum, bende ki rahatlık 😋 sabah 8de 15 dk da bire düştü o sırada eşimi aradım geldi. Tabi o kendi doğum yapacak gibi bi telaş bi telaş 😬 o sırada işte duşumu alıp makyajımı yapıp çıktık evden. Hastaneye gittiğimizde 10.30du. 11.30 gibi yatışım yapıldı. 12.25te kızımı kucağıma aldım 🦋🦋🦋 hiiiç telaş yapmayın sakin kalın çünkü bu süreci sakin kalarak en güzel siz yönetebilirsiniz 🥰