Musabinannesi 36+3 günlük hamileyim bugün nişanım geldi 2 kere 1 cm açıklığım var sancıların azar azar nstde çıkıyor doktor biraz daha bekleyeceğiz diyor bu durumla karşılaşan oldumu hiç 🙁