Parinas sağolun 🌿 doğru düşük tehlikesi olsa emziremezdim risk alamıyor insan. Şimdi de plansız bir şekilde dördüncüye hamileyim yine üç numarayı emziriyorum inşallah bir sıkıntı olmadan biter vallahi emzirmekten sıkıldım ama çocukları anne sütünden mahrum etmek istemiyorum 😶