Haymay ben geçen hafta lcw dan bele oturmayan bol elbise aldım 2 tane normalde 42 giyorum 46 aldım çokta güzel oldu yazı güzel idare ederiz, birde beli lastikli xxl bi pant aldım üstünede evde bol ne bulursam giyiyorum. Genelde de bol alıyodum iyi ki öyle yapıyomuşum 😅