31 haftalık hamileyim geçen hafta daha hareketliydi sürekli dönüyordu kıpır kıpır ama şimdi çok az hatta hiç yok gibi normalmi bu cuma günü hastaneye gittik baş aşşagı dönmüş dedi pozisyondan dolayı mı bilmiyorum ama korkuyorum yediğim birsey mü dokundu diye Tatlı ve çikolata da yedim ama çok az oynuyor