Buketkara55 kızlarr 38 hafta doldu. bugün kontrolde yğksek tansiyon çıktı ve birde ödemliyim diye idrarda protein kaçağı bakıldı. protein kaçağı mevcut olduğu için yarın sezeryana gireceğim. hem çok stresli hemde çok heyecanlıyım. dualarınıza talibim 🥰🥹
Sedayavuz Buketkara55 benim ilk gebeliğim tam anlattığınız gibi oldu ve doğumdan sonra hiçbir şey kalmadı atlatılıyor. Bebişiniz sağlıkla gelsin 🙏🏻
Buketkara55 hepinize teşekkür ederim. güzel bir süreç geçirdik 😍 şimdi yanımda yatıyor minik adam. allah isteyen herkese nasip etsin inşallah. doğumu bekleyenlere de kolaylıklar diliyorum ❤️