Fasulyemomy Sırt ağrısı çok olan annelerin bebeği kız olur diyorlar alakası var mı bilemiyorum henüz 11. haftadayız.
Ronza Fasulyemomy ilk hamileliğimde çok sırt ağrısı vardı kızdı ama ikinci kızıma hamileyim sırt ağrım hiç olmadı alajası yok yani
hhaziran Fasulyemomy hurafe çünkü ilk bebeğim kızdı sırt ağrısı vs nedir bilmezdim çok nadirdi ağrıdığı. 2. Bebişte kız, bunda sırtım ağrımıyor aksine biri testere ile kesiyor sanki 🥲
ftmdyn22 Fasulyemomy sırt ağrım vardı erkek oldu şimdi ikinciye hamileyim yine var ama bu sefer cinsiyeti kız alakası yok yani kızı erkeğiyle 😌
Kmsleyll Fasulyemomy Bende aksine erkek bebekte bele kızda kasığa diye biliyorum 2 kızım var kuyruk sokumu cok çektim ama bel çekmemiştim ikisindede kasık ağrım cok olurdu simdiki gebeliğimde erkek kurtul sokumunda var yine ama aşırı bel ağrısı yaşıyorum
Elif_49 @Fasulyemomy Bende öyle biliyorum duydum tabi Allah bilir herşeyi Sırt ağrısından deliye dönüyordum canım çok acıyordu kızıma hamileydim
Rodella Fasulyemomy valla doğrumudur bilmem ama benim belim özellikle kuyruk sokumu felaket ağrıyor. Bebeğim kız.