Kızlar adete yakın iki çizgi de bariz koyu olduğunda gebelik belirtisi sayılıyordu dimi? Benim önceki gebeliğimde öyleydi mesela. Bat 1 az önce ovulasyon yaptım baya kopkoyu iki çizgi de bi umutlandım ama gebelik testi yapsam çıkmaz muhtemelen erken olur ama sevindim yine de🙈 Acaba böyle iki çizgi de koyu olduğu halde gebelik olmama durumu oldu mu içinizde?