Ayse_1991_2019 ben henüz doğum yapmadım 36+4 üm ama dün akşam çok fazla doktor videosu izledim doğumla ilgili. Herkeste nişan gelmeyebiliyormuş veya gelsede anlaşılamayabiliyormuş renksiz olup ama su gelmesi durumunda mutlaka hastaneye gidilmeli diyorlar.