avucundaopucuk Minyonannecik hayır bebeği çıkartırlarken vücutta bir titreme olmaya başlıyor Buda normalmiş hemşireler hemen ilaç veriyorlar zaten ama o titreme bir süre geçmiyor
avucundaopucuk esozturk1 bana asla dokunmadılar sadece uyuşukluğumun biraz geçmesini beklediler ve karnımı kasmamı istediler o sırada zaten içerideki toplanan kan çıkmış oldu bir daha da bastırma veya kum torbası gibi birşey yaşamadım
Miniginannesiiii1111 Minyonannecik iğne acitmiyor ilk doğumum o şekilde oldu fakat bel ağrım oldu daha sonrasında
Minyonannecik Berencim bende panik atakliyim valla doktora söyledim ama orda anestezi ayarlar senin durumun takip altında olucak korkma dedi
avucundaopucuk Minyonannecik ilk doğumumu Jimerde yaptım bu sefer Esentepe de yapıcam bende inşallah 26 haftalık daha 😅
avucundaopucuk Minyonannecik evet lütfen siz beni bilgilendirin 😅 Neşe kaplan Karataş a gidiyordunuz değil mi sizde ?
Talentedmom Minyonannecik iğneyi anlamıyorsun bile normal iğne gibi düşün korkuttukları kadar değil zaten sonra hiç bir şey hissetmiyorsun sadece ben çok sıkılmıştım😀bir an önce odaya gidip bebeğime kavuşmak istemiştim dikiş olayı 15 dk sürüyor
Minyonannecik Talentedmom aay çok iyi ya bişey hissetmeden hemen bitse gitsek bebeğime kavuşsam bende 15 dk az gibi geliyo ama o sırada uzun gelir tabi insana😊
Talentedmom Minyonannecik zaten bebeği hemen çıkarıyorlar dikiş uzun sürüyor iğne yapıldığı andan itibaren zaten uyuşmaya başlıyorsun önce içine bir sıcaklık giriyor sanki vücudun sıcacık oluyor
Minyonannecik Talentedmom Rabbim herkese kolay sağlıklı doğum nasip etsin ya çok heyecanlıyım bakalim