Selim_Alparslan yabna sanmıyorum canım ilk defa senden duydum. Yerlesme kanamasi olabiliyormuş çoğu kişi yaşıyor ama ben iki gebelikte de yaşamadım
Briahll yabna ben boş gebelik geçirdim ve hiç kanama lekelenme olmamıştı. Bu gebeliğim de 5. Haftada lekelenmem oldu şuan 11 haftalığız 🥰 yani alakası yok canım korkma🌸
yabna Selim_Alparslan bende gebe olduğumu öğrendim bu lekelenme ile kese falanda gözüktü ama kimisi öyle demiş o yüzden merak ettim
Selim_Alparslan yabna anladım kuzum büyük ihtimalle yerlesme kanaması diye düşünüyorum. Doktorunuza muayene oldunuz mu ? Yani yinede her ihtimale karşı progestan verir diye düşünüyorum sonuçta bir lekeleme olmuş.
yabna Selim_Alparslan evet doktorda normal dedi progestan verdi hiç beklemediğim anda hamile kaldım o yüzden kendimi hiç hazır hissedemiyorum tam olarak belkide istemediğimden böyle ihtimalleri düşünüyorum 😔
Mucize0 Briahll bende tam 5 haftalığım lekelenme oldu peçeteye silince kahverengi pembemsi gibi. Sizinde mi böyleydi doktoruniz ne demişti acaba
Selim_Alparslan yabna Yok canım benim korkma inşallah boş değildir. Yiyecek ekmeği varmış demek ki inşallah zamanla hamilelige alışır ve bebeğini istersin 🌸
yabna Selim_Alparslan umarım😔 bir de daha yeni evliyim evliliğim biraz daha otursun istemiştim 8 ay oldu evleneli yaşım iyi ama 26 yaşındayım yinede çok korkuyorum😔
Briahll Mucize0 aynen benim de aynı şekildeydi. Progestan iğne başlandı iğneden sonra kesildi lekelenme. 4 gün iğneye devam ettim sonra fitil e geçildi. Şuan 12 haftalık hala devam ediyorum fitile
Briahll Mucize0 ara ara kasık ağrım oluyordu daha yeni yeni geçti diyebilirim. Ama ihmal etme canım mutlaka doktora görün progestan başlatır en azından tutunmasını kolaylaştırır.
Mucize0 Briahll Cumartesi doktora gittim vajinal yoldan progestan fitil kullaniyorum pazar gunu hiç gelmedi bugun yine hafif hafif lekelenme oldu korktum
Briahll Mucize0 bol bol dinlen canım. Tekrar kontrole çağırmadı mı? Beni 3 gün sonra kontrole çağırmıştı doktor