Beyzanrcnp Makatta bir sancı var belim falan da ağrıyor bugün biraz yoruldum ondan mı dedim ama burdan okuyunca doğum vs diyorlar daha 25 haftalığız korktum biraz acile gitsem mi yoksa dinlensem geçer mi bilemedim yaşayan var mı hiç