Merhaba 3 yaşında ki oğlum geçenlerde kakasını yaptıktan sonra sildim peçete kan lekesi oldu ama kendini sıkarak yaptı . Sonrasında bugün de ishal gibiydi ama katı olarakta yaptı yine hem sümüksü çok çok açık leke geldi sizce neden olabilir bu şekilde olan oldu mu hangi bölüme götürmem gerekiyor?