Kalp atışı duymak için doktora gittim,keseye bakınca ben de bir tuhaflık olduğunu anladım,çünkü ilk kontrolümde doktor keseyi görmüş bana da ekrandan göstermişti ve gayet sağlıklı duruyordu(2. Gebeliğim bu az çok tanıdık geldi o görsel), ama bugün gittiğim doktor miyomunuz var mı dedi yok dedim hiç öyle bir şey denmedi,kesede miyoma benzer bir şey görüyorum dedi kasılma sebebiyle de olabilir bakalım haftaya düşük riski nedeniyle progestan veriyorum dedi,çok üzüldüm çocuğumda bir sorun olur mu sizce?