Ece8989 @asil15 ben de çok üzüldüm ama nasip böyleymiş. Allah can sağlığı versin. Sarılıp öpecek bi evladım var çok sükür. Vardır zamanı demek. Yanımda olduğun için desteklerin için çok teşekkür ederim 🍀
asil15 Ece8989 rica ederim canım benim aynen öyle çok şükür sağlıklı evlatlarımız var bende dün kontrole gittim çok sağlıklıyım doktor 1 regli sonrasi gebe kalabilirsin dedi sende biraz dinlen yine olur inşallah