Elifmehmetemin Kızlar İBB ye başvuru yaptım da 22 .ci haftamda ordan beri evrak teslim yazıyor bu şekilde yazipta alabilen var mı acaba merak ettim şuan 27.ci haftadayim
2cocuk2kopek Elifmehmetemin 20. Haftada başvurdum doğum bekleniyor yazıyor bende de ama genelde 31. Haftadan sonra geliyormuş
Mrzbrvdr Elifmehmetemin bende de evrak teslim yazıyordu , üzerimde araba olduğu için de red yedik sonra
Elifmehmetemin 2cocuk2kopek valla sadece evrak teslim yazıyor aradım az önce araştırma yapılıyor vs dedi anlamadım
Elifmehmetemin 2cocuk2kopek evim var ama oturuyorum yani kira gelirim yok eltimin de evi vardı aldı yenidoğan destek paketi influzerlar alabiliyor da biz mi alamıyoruz bende bu adaletsizlige karşıyım
2cocuk2kopek Elifmehmetemin inflerin evler üstlerine değil çünkü 😅 ailesi üstüne benimde evim babamın üstüne taşınmaz varsa olmuyor araba vs sorun değil ama