Selamlar hanimlar ben bi şehir hastanesinde bide özelde bi doktora ayni anda gidiyorum 5 martta devlet hastanesine gittim 32 mm di kısalığım normal dedi ondan tam 3 hafta sonra da ozeldeki doktoruma gittim 28 mm e düşmüş bir hafta yat dinlen hareketlerine dikkat et dedi progestan başladı kullandim bir hafta sonra gittigimde sabitti ondanda 15 gün sonra tekrar gittigimde 30 mm e çıkmışti ve ben bu süreçte vajinada aşırı yanma kaşıntım vardı ozeldeki doktorum sadece mantar fitili ve kremi verdi ondanda 10 gün sonra yani dün sehir hastanesindeki doktoruma gittim böyle böyle diye anlattım oda bana dediki bazi doktorlar cok evhamlı oluyo hastayida korkutuyo zaten belli bi haftadan sonra kısalması normal doguma hazirlaniyo rahim dedi herşeyin cok iyi dedi ve yanma kaşıntı için idrar tahlili aldi e nabizdakk sonuctan baya bi enfeksiyon olduğunu gördüm yarin sonuç için gidicem simdi ben hangi doktora inancami şaşırdım 33+3 deyim suan 30 mm kısalık iyimi yoksa kötü mu bide progestanida kesti doktor devletteki kafam cok karıştı hangisine guvenecegim konusunda