Kızlar selam. 7+3 haftalık gebeyim fakat gec döllenme olduğu için ultrasona gore 6+4 haftalık. Perşembe günü tekrar randevum vardi. Şimdi lavaboya gidince farkettim peçeteye silince hafif pembe renkli lekelenme farkettim. İlk.gebeligimde hoc böyle bisey yaşamamıştım. Acaba tehlikeli bir durum mu? Napmaliyim şuan fikir verir misiniz?