Ben bir yanim manyak mısın diyo bir yanım zamanı geldi yaş ilerlemeden olsun istiyor eşimde kizimda istiyor 5yaşında kızım ❣️ bir sene önce kimyasal gebelik oldu nasip olmadı iğne sonucu adetim ksildi 3aydir oluyorum adet geçen ay çok taktım kafaya bu ay akışına bıraktım yumurtlamaymis bilmem neymiş bakmadım çoğu kişi diyor 2.cocuk zor oluyor hamile kalması ama ben spirali çıkardığım gibi kaldım adet olmadan iğneler yüzünden hormonlar p.k oldu o yüzden zorlanıyorum hamile kalmakta bir yanımda diyor kalırsan hamile burun ameliyatı olamicaksin 2sene daha beklicen amaan kafamda deli sorular bdjsjdjdjd