Payiz Haftada belirlenen cinsiyette yanılma ihtimali var mıdır? Çok fazla gönderi okudum 22de 23 te değişti diye. Bebeğime bir şeyler almak istiyorum ama böyle bir şey başıma gelir diye de rahat hareket edemiyorum. 🙏 değişim yaşayan var mı?
ftmdyn22 Payiz ilk gebeliğimde kız dendi yüzde yüz 23.haftada erkek olduğunu öğrendim ikinciye hamileyim kız dedi yine yüzde yüz korkuyorum yine erkek çıkar diye o yüzden detaylı ultrasonumu bekliyorum emin olup bir şeyler almak için 😂
limonlucheesecakee Payiz kuzenime 7. Ayına kadar erkk dediler bir doktr kız ddi . Sonrada kndini gostermdi doğumda kız geldi diyor 😁😁
reyhan03K Payiz Rabbim gonlumuzdekini nasip etsin inşallah hepimizinde Allah büyük canım Rabbim den iste
Momsbabyyy ftmdyn22 yüzde yüz derken o kızlarda olan 3 çizgiyi gösterdi mii bende aşırı erkek hissediyorum ama bacak arası boş 3 çizgi var dedi 15. Haftada ben hala acaba mı diyorum :))
ftmdyn22 Momsbabyyy yok göstermedi ama detaylıda kız dedi kesin o günden beri daha gitmedim zaten en son 20 haftalıkken gitmiştim şu an 26+2 oldum nedense hala erkek hissediyorum ama 😂