Deniz_destan_can Kızlar 19+3 haftadayım. Otobüsle 8 saat yol gidebilir miyim sizce? Yola çıkan var mı?
Asu33 Deniz_destan_can Ben uçak yolculuğu yapmıştım cnm ama iki saat bile fazla gelmişti belli bi müddetten sonra oturmak rahatsız ediyor
Demet Deniz_destan_can ben 30haftalıkken dahi yolculuk yaptım canım tabi birazda bünye meselesi olabilir hem araba hem uçak kullandım bi zararı olmadı ama temkinli olmakta fayda var
TugbaLafci Deniz_destan_can ben ben daha geçen hafta geldim ailemin yanına 19+3 benimde ayağının altına tabure al terlik giy bide yastık al kesinlikle benim ayaklarım şişmişti sürekli oturmaktan karnım hafif ağrımıştı bide hiç uyuyamıyosun yastık al kesinlikle 🤨🙄
Blgoez Deniz_destan_can benim erken dogum tehlikem var ona ragmen ucakla 3 saatte geldim ama doktorumun onayiyla bence doktorunuza sorun 🙂
Deniz_destan_can Bulantılardan korkuyordum o da geçti de. Sonuçta 3 ayı geçtiği için sakıncası olmaz herhalde diye düşünüyorum. Tşk ler kızlar
crescent_ Deniz_destan_can 1-2 saatte bir 10’ar dakika yürüme şansınız varsa yolculuk arasında, hiç sıkıntı olmaz. Tabi düşük tehlikeniz vs gibi sıkıntılarınız yoksa.
Deniz_destan_can Düşük tehlikem yok. Molayı otobüs ne zaman verirse artık. Çünkü gidersem yolcu otobüsüyle gideceğim.
TugbaLafci Deniz_destan_can molalarda bile yürüyemedim ayaklarım şiştiği için hamilelikte çok daha zor yolculuk ben haftaya geri dönecem ama nasıl olacak hayırlısı bakalım 🙄🙄🙄