Hacerstylmz Arkadaşlar 12 haftalık hamileyiim mide bulantım azalmadı ve yediğim hersey gaz yapıyo sürekli bir getirme hissi ve midemde baskı var sizde de oluyor mu böyle şeyler yada ne yapıyorsunuz bu durumda
Supermom488 Hacerstylmz çok normal canım yükselen hormonlardan kaynaklı oluyor mide bulantısıni salatalık ile bastırdım az da olsa geğirme problemi zamanla kayboluyor ona çözüm yok maalesef
Hacerstylmz Supermom488 umarım öyle olur ya çok zorlanıyorum bide çalışan birisiyim ekstra çok zorluyo bu durum beni
Emiisko Surekli gegirme istiyorum ama gegiremiyorum da sanki iki gogsumun ortasina sıkısıp kaliyo birsey cok kotu oluyorum nefes bile aldirmiyo 12+4 haftalik