mrvt94 canım normalde 2 günde en az 2 katına çıkması beklenir senin değerin gayet güzel artmış eğer değerin dusseydi kimyasal gebelik diye düşünebilirdin boş gebelik için 8. Haftada bebek gorunmemesi gerek beta ile alakası yok dış gebelik çok başka bir şey oda beta ile ilgili değil onda da artış normal olur ama bebek rahimde olmaz ultrason da görünür bu dediğiniz