Aryammmm Merhabalar, 23 mayısta yaptığımız testte 31 çıkan beta hcg değerim bugün 27 Mayıs ta 63 çıktı sanırım normal değil çok üzgünüm 😞 bilgisi olan veya benzer deneyimler yaşayan arkadaşlar benimle paylaşabilir misiniz.
Sevgikaya1525 Aryammmm aşkım şimdi baktımda kendi beta HCG adetime 5 gün kala 34 ile öğrenmişim iki gün snra 74.5 çkmış iki gün sonrası ise 126 çıkmış ve şuan 33 hafta olcz bence bi iki gün sonra tekrar kan ver
Serone Aryammmm bence normal şimdi birgün bekleyip bir gün verince 2 katı olmadı gerekli neyse sabredin ben 5 ile öğrendim gayette sağlıklı oldu inş sağlıklıdır erken öğrenmenin stresi bu
Aryammmm Güzel dilekleriniz için hepinize teşekkür ederim ben burada hiç insanı düşüren negatif yapan birine denk gelmedim yıllardır annelik güdüsünün büyüsü heralde hep güzel şeyler aşılıyorsunuz burada daha anne olma yolunda bile o kadar güzel ki yüreğiniz hanımlar Allah hepinizden razı olsun gönlünden geçeni nasip etsin inşallah 🙏
Busraatpl Aryammmm Allahtan ümit kesilmez benimde beta artışım yavaştı boş gebelik olabilir dendi ama 9+3 üm şuan şuan için herşey yolunda, sizinde gönlünüze göre olsun inşallah 🌸