Senanur07 Kızlar ben yeni doğum yaptım kontrol süreci içinde olmamıza rağmen sadece kan tahlilinden 8 bin küsür para alındı bizden. Halbuki yenidoğan bütün muayeneler ücretsiz denmişti. Nereye şikayette bulunabilirim
yeni_anne2 Senanur07 ben esenler medipol de doğum yaptım sadece bir defa sarılık için para verdim kan testi vermiştik öbür türlü asla para vermedik kontrol sürecin de oluyor denildi
ayssss1 Senanur07 bende Medipole gidiyorum ama muayeneler ücretsiz deniliyor zaten tahlil farklı bir durum tahliller muayenenin içinde değil zaten
Senanur07 Tugba29_ kesinlikle. Gebeliğimin son zamanları riskli olduğu için hergün kontorle gitmem gerekiyordu. Hergün nst için para alıyolardı kontrol sürecinde olmama rağmen
Sedameda Acıbadem hastaneside yenidoğandan para alıyormuş. 170 i arayıp bilgi alabilirsiniz. Bana tüketici heyetine şikayet edebilirsiniz demişlerdi.
Ecece440 Senanur07 hiçbir işlemden para alınamaz yenidoğan 28 günlük olana kadar. Cimere faturanın resmi ile şikayet edin. Arkadaşıma parasını bir hafta sonra geri yatırdılar
Tugba29_ Senanur07 doğumu orda düşünüyorum ama şuan devlete gidiyorum son dakka oraya gidicem sanırım