Doktorum 13. Haftamda kıza benzetiyorum demişti 1 oğlum var dedik sağlıklı olsun sevindik ama dün gittim doktorum kesinlikle erkek dedi yüzümde aptal bi gülümseme sağlıklı olsun önemli değil oğlumada sevindik ama şokta olmadık değil 😅 @[silindi] bu arada tahminin doğru çıktı nasıl hesapladın bilmiyorum ama doktor kız diyince demek ki yanlışmış dedim erkek çıktı 😅🥰