Masal2021 Sat 23 Nisan olan varmı aranızda ve ondan sonrasj muayene olup bebişi gören varmı çok sabirsizim ayın 2 sinde randevum var
teachermomyy23 Masal2021 benim sat 23 nisandı canım keseyi gördük çok şükür ama bebek görünmedi daha erkendi
saturnungolgesinde Eslem2112 5-6 gün önce testim tam olarak böyleydi dünkü testte koyulaşınca beta verdim
Masal2021 Eslem2112 aaa hadi bakalım ins güzel haberlerle gelirsin sonucu yaz mutlaka kuzum 🥰e hoşgeldin diyelim o zaman 😍
Masal2021 teachermomyy23 ne güzel ne zaman gittin kuzum randevu sıkıntısı var bende bı hafta öncesinden 2 hazirana bulabildim karından mi gördü keseyi
teachermomyy23 Masal2021 evet canım karından gördük bebek daha görünmedi keseyi gördük sadece 1 hafta sonra tekrar çağırdı doktorum sen en iyisini yaptın aslında bekleyerek hem keseyi hem bebeği görürsün o zamana
Masal2021 teachermomyy23 evet onun içinde özele gitmedim sonra tekrar beklemek daha zor oluyor ins sende görürsün kuzum ❤️
teachermomyy23 Masal2021 aynen canım beklemek daha heyecan veriyor ☺️ Sağlıcakla kucağımıza almakta nasip olur inşallah ❤️
saturnungolgesinde Ben dün öğrendim hamile olduğumu Sat 19 nisan cuma günü doktora gideceğim kese görünecek mi bilmiyorum 🫣