Mucize0 asellinaam Ben bu hafta kese görmeye gidicem yani minigimi görür müyüm bilmiyorum ☺️ 4+3 beta 3250. Sizce görür müyümmm
Deleted33000 asellinaam yarın gideceğim bebeğimi görmeye 34+5 oluyoruz bakalım kilosu ne kadar olmuş oğluşumun
Miniboy asellinaam 23 haftalık olduk en son 6 hafta önce doktorumuzla görüşmüştük yarın kontrolümüz var heycan dorukta🥹🥰
Miniboy Sevgilimmmmmmm ay o günler nasip oldun bizede kavuşmaya gün sayalım🥰🥰 Sağlıcakla kucagına al inşallah🙏
Sevgilimmmmmmm Miniboy 4 haftalıktım düne kadar şimdi 39 um. İnan bana zaman çok çok çabuk geçiyor. Bu güzel günlerin tadını çıkarmaya bak 😍
Miniboy Sevgilimmmmmmm ya şimdi zaman geçsin kavuşalım heycanı var ama sonra kesin neçabuk geçti derim😂 sağlıcakla kucaklarımıza almsk nasip olsun🙏🙏🥰
ddefnos asellinaam 21.haftadayim bugün detaylıya girdim uzun uzun gördüm minnoşumu hepimiz saglikla kavuşalım insallah