cansuaydinn canım 37den sonra peoblem olmuyor yan komsumuz 36da dogurdu gecen hafta kuveze falan girmedi cocuk gayet saglıklı allaha sükür, 40 haftada dogurup kuveze girende oluyor 36da dogurup direkt eve gidende hayırlısı ile evinize gidersiniz insallah doğum olursa vs. Ama gelisimini bence tamamlamıstır artık ya cogu doktor 37ye sezeryan gunu veriyor artık senle aramızda 10 gun var bende hadi gelsin artık diye bekliyorum jsjajsjsjd