Simgeavsarkaya 46 gün önce 34+0 da doğum yaptım. Bebeğim 32 haftayla uyumlu olarak doğdu su gelişi olduğu için içeride gelişememişti. Ve 4 doz ciğer geliştirici yapılmıştı onlarda işe yaramamış yine ciğer gelişimi de haftasından gerideydi hatta doktor 32 haftadan daha küçük doğanlardaki gibi ciğerleri demişti. İlk gün burundan oksijen veriyorlardı diğer gün entübe edildi ve en üst seviyede oksijen verilmiş üç dört gün boyunca durumu kritikti. 11 gün entübe kaldı o süreç gerçekten zordu bizim için. Ama sonrasında hızlı toparladı 16. Gün taburcu olduk. Doğduğunda 2090 gramdı 1880 grama kadar düştü 1960 gramla taburcu olduk. Süreç gerçekten çok zor ama bizim aceleci bebişlerimiz çok güçlüler hiç merak etmeyin özellikle eve geldikten sonra çok hızlı toparlamaya başlıyorlar. Anne baba morali de çok önemli bizim doktorumuz çıkarken sizin moraliniz, bebeğinizin iyileşeceğine inancınız yüksek olduğu için bu kadar hızlı toparladı kızınız demişti. O yüzden siz iyi olun ki bebişiniz de iyi olsun.En kısa zamanda sağlıklı bi şekilde evinize geçersiniz inşallah 🙏