Asill01 Kızlar nasılsınız nasıl gidiyor hamilelik bebeğin gelişimi için neler yapmamız lazım ne yememiz gerekiyor elimden geldiğince sağlıklı beslenmeye çalışıyorum ama belki bilmediğim bişey wardır birbirimize destek olalım istedim🌸
Talentedmom Asill01 günde 2 tane iyi pişmiş yumurta,avakado,peynir,ceviz,muz,balık,badem,protein,yeşillik,tahin,pekmez,bakliyat,meyve ,sebze,yoğurt,ayran çiğ Yemeklerden uzak dur sosis,sucuk,salam vs tüketme etlerin iyi pişmesine dikkat et
ynzl Asill01 olabildiğince sağlıklı beslenmeye çalışıyorum ama burada her gün yememiz gerektiği söylenen hiçbir şeyi her gün yemiyorum. Canım ne zaman isterse o zaman yiyorum açıkçası. 24+4’teyiz çok şükür bebeğin gelişimi de benim kan değerlerim de şimdilik iyi. Yani demem o ki tabii ki söylenenleri tüketmek çok sağlıklı olur güzel olur ama eğer istemeye istemeye yapacaksanız da çok strese girmeyin 🌸❤️
Mavro Muz, ceviz, kefir,badem bunları tüketmeye çalışın bebiş kilo alsın. Sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah
Asill01 ynzl 7.haftaya girdik inanki canım hiçbişey istemiyor sürekli bi bulantı hani bebeğe zararı olur die korkuyorm kuruyemiş falan tüketiyorm tüp bebek olunca korkuyorum açıkçası bişi olacak diye
ynzl Asill01 hiçbir şey olmaz 🥰 vitaminlerinizi de alıyorsanız zaten bebek sizden ihtiyacı olanı çekiyor. Ben balık yiyemiyorum tiksindim ek bir şey almama gerek var mı diye sormuştum doktora, hiç kafana takma başka şeylerden tamamlarsın onun eksiğini demişti. Paketli, sağlıksız gıdalar tüketmeyelim, vitaminlerimizi tam alalım yeter bence. Fazlasını yapabiliyorsak ne güzel ama yapamıyorsak da üzülmemek lazım bir şey olmuyor bebişler bir şekilde besleniyor ❤️❤️
Asill01 ynzl vitamine başlamadık daha değerler normal çıkmış bayramdan sonra başlarız dedi sadece folik asit ve işte tüp bebek oldugu için onun iğneleri haplarını kullanıyorm canm
ynzl Asill01 ben hamilelik öncesinden beri Elenatal kullanıyorum ama doktorunuzun bir bildiği vardır tabii 🥰
Lovelavi bu konuda ben bazen arada da olsa paketli ürünlerden yiyorum ya çok olmamasına dikkat ediyorum dediğiniz gibi yumurta avokado havuç ceviz muz falan tüketiyorum ama çok da sakınamıyorum kendimi