Ek gıdaya geçmemize 2 ay var ama ben 1 ay erkenden başlamak istiyorum en azından yemek sularından tavuk suyu yahut ilik/kemik suyundan çorbalardan ufak ufak vermek istiyorum bir zararı olmaz değil mi? Yahut hangi gıdalardan nasıl başlamam gerek bilgilendirirseniz çok mutlu olurum çünkü şimdiden elim ayağıma dolanıyor nasıl yapıcam günde kaç öğün ek gıdayla besleyip aynı zamanda emzirmem gerek ikisini birden nasıl yapmalıyım bilmiyorum 🥲