Cerenvebebisi 11-15 arası bende ara ara ama 2 gün süren başağrıları oldu. Ben miğren taşı var az başladı mı hemen onu sürüyordum. Sade kahve içiyordum. En geçmeyen süreçte de viks sürüp başım eşime masaj yaptırıp tülbent ile başımı sıkıp karanlık odada uyumaya çalışıyordum. Ve bol bol su içiyordum.Yavaş yavaş geçiyordu. Doktorum en fazla parol iç dediği için oda etki etmediğinden içmedim hiç.
Burnunda tıkanıklık oluyor mu yada burun kuruluğu oksijen alımı azaldığında da baş ağrın olurmuş. Hava nemlendirici kullanıyorum çok tıkanırsa burun spreyi.