Eflalinda Su içme durumunuz nasıl? Gebelik öncesi sık su içen birisiydim şuan ise su içerken mide bulantısı yaşıyorum. Aynı durumu yaşayan, önerisi olan var mı?
Mommce Eflalinda 8 aya yeni girdim canım hala devam ediyor. Farklı farklı sular deniyorum yok içemiyorum günde 1 litreyi zor geçiyorum. Enfeksiyon var çok içmem gerek ama maalesef sizi çok iyi anlıyorum. Doktor saat başı çay bardağı bile içsen yeter diyor ama içemiyorum. Sende uygulama indirip saat başı az az içmeyi dene canım 😔😔😔
Bal1bal Eflalinda bende hiç içesim gelmiyo bardaklar hele hep kokuyo 2 litrelik su bidonu koyup yanıma zorla içiyorum
Begonvil15 Bende en çok sudan tiksindiğim zamanda soğuk suyu pipetle içmiştim, çok şükür şimdi o kadar değilim ama yine de soğuk suya devam ediyorum pipeti bıraktım birde böyle deneyin isterseniz
Symylldz Eflalinda Kızımda inanılmaz kötüydüm suyun kokusu bile mahvediyordu beni kokusu var diyorum çünkü gerçekten vardı 😂
leylaaa9 Gebelikte bulantı yüzünden su içmek zorlaşabilir azar azar ve sık sık soğuk ya da oda sıcaklığında içmeyi dene limon dilimi eklemek de yardımcı olabilir çok zorlanıyorsan doktora söyle
Seyda-06 Eflalinda 1 bardak suyunun içine bi kaç damla limon sıkarak denedin mi acaba ben de 12+2 yim yeni yeni su içebiliyorum o da buz ğibi olursaeğer ılık su içemiyorum ilk haftalar bulantıdan içemiyordum yutamıyordum hatta su bile iğreçti limon sıkarak içebildim sadece
Leontiine Eflalinda bende 7 haftalık hamileyim günde 1 litreyi zor içiyorum :( bardak kokuyor sanki. Evde filtre var. Filtre su şekerli gelmeye başladı plastik su şişesinden az az içebiliyorum ama zorlanıyorum :((