Kızlar memnun kaldığınız bi doktor varmı acaba?dün kanuniye gittim 1 dakika bile sürmedi monitör önümde kalıyordu görmedim zaten,doktorun ağzını bıçak açmadı sadece herşey yolunda dedi o kadar içim rahat etmediği için tekrar çam sakuraya gitmek istiyorum,önerdiğiniz bi doktor varmı?