Nuurky Arkadaşlar 28+4 deyim , 1 saattir böyle alt karnımda ağrı var kasığıma da vuruyor böyle kramp tarzı şeyler ara ara oluyor sizce neden
Opmiyimgebeyim Olabilir ara ara, aetık rahim de bebek de büyüdü. Bundan sonra daha da sık olabilir. Yoruldunuz mu bu ara ?