Masal2021 Yenibirannee peki canim kan yine aynı hastaneye veriliyor labaratuvar aynı yinede fark ederim sence
Rusapolat aysgl3306 alakası yok ki. Onu da nerden çıkardınız. Benim 10. Haftamda baktılar bu şekilde geldi sonuç şimdi 15+2 olduk çok şükür herşey yolunda
Rusapolat Masal2021 evet öyle çıktı benim sonuçta. Şimdi dediğim gibi 15 haftalık olduk herşey yolunda çok şükür 🫶🏻
Parinas Masal2021 hastane adını yazın laboratuvar sonuç diye olur illa sitede. Barkod no protokol no falan isterse olmayabilir ama genelde istemiyorlar. Bi deneyin şansınızı bakalım
Rusapolat Masal2021 belli kuzum oğlum oluyor 🫶🏻 bu ikinci hamileliğim ama ilk bebeğim. Bu defa sağlıkla kucağıma alırım inşallah. (20 haftalıkken kalbi durdu. Kızdı cinsiyeti )
Masal2021 Rusapolat kuzum bişey soracam ayın 23 un dede kan vermiştim ya o da bindi ya şuan tahmini betam kaç olmuştur meraktan catlicam
Masal2021 Yenibirannee maşallah peki bişey soracam bı tek hastane var kan yine o hastaneye gidecek aynı labaratuvar bı farkı olurmu