Başından beri aşırı kız hissediyordum🥹Bütün takvimler, hurafeler kız gösteriyordu. Ultrason fotoğraflarına hep kız dediler. Sayılı erkek diyen vardı onları da hatırlayamıyorum. Amaaa OĞLUM oluyoorrr🩵🥲 Hâlâ inanamıyorum deseemm🥹 Detaylıya kadar inanamıycam sanırım 🤭
