Ben düzenli her ay saçlarını kendi kesen biriydim. Gebeliğin başlarında bu hurafeyi duydum sonra önemsemediğim için kestim tesadüf ya da başka bir şey bilmiyorum saçlarımı ucundan çok az kestim ertesi gün doktora gittiğimde düşük riskim olduğunu öğrendim ve uzun bir süre de mücadele ettim bu durumla. O zamandır da korkumdan makas değdiremedim doğurduktan sonra bi bakıma girmeyi düşünüyorum 😁