Kızlar selam, karaciğer enzimlerim (alt 431, ast 260) 2 hafta önceye göre 20 katına çıkmış, doktor şok oldu, bu değerleri karaciğer hastalarında bekliyoruz normalde dedi. Küçük sayılacak bir yerde yaşıyorum, bizi aşar Bursa’ya gastroentoloji bölümüne gitmeniz lazım biran önce falan dedi. Ve daha sadece 10 haftalık hamileyim. Benimkine benzer şeyler yaşayanlar var mı, çok korktum ve üzüldüm. Yorumlarınızı bekliyorum