Merhabalar 2.gebelik istiyorum nasipse malesef kiloluyum 2 haftadır diyet,şekersiz beslenme şeklinde beslenmeye çalışıyorum cuma günü doktora gideceğim adetimin 5.gününe denk geliyor adetin bitmesini beklemelimiyim? bebek ile ilgili muayene olmak istiyorum çünkü ek olarak sizler bebek için vücudunuzu nasıl hazırladınız ☺️