Mrb arkadaşlar. 1 kalp durması ve 1 düşükten sonra Rabbim bir kız evladı nasip etti çok şükür. Perşembe günü sezeryan doğumum var. Çok heyecanlı duygusal ve korkuluyum. Hazırlıklarım da tamam. Ama bir kaç sorum olacak. Süt hemen gelmezmis sezeryanda hastane mama verir mi vermez mi bilmiyorum o yüzden yanıma mama alayım dimi? Birde oje makyaj falan yasak mı acaba bilginiz var mı? Ben sormayı unuttum da. Baş ağrısı için kahve bitter çikolata aldım ama süt için yanıma ne almam lazım rezene çayı yeterli olur mu? Birde ilk gaz sıkıntılı diyolar onun için ne önerirsiniz? Şimdiden cevaplar için teşekkür ederim