Eminef2161
Canım doktordan çıkınca aile doktoruma gittim hemşirem bir çizelge hazırladı bana ne zaman hangi haftalarda kontroller önemli ve aşı tarihlerimi verdi bunu da doğum esnasında herhangi bir aletten mikrop geçmemesi adına mutlaka yaptırmam gerektiğini söyledi nisan 15 de yaptıracağım inşallah