Ceydaaas1 benim doğum cumartesi perşembe günü sipariş verdim taze kalsın istediğim icin tadından da memnjn kaldım gramajı biraz az gibi geldi ince ama tadı güzel kalitesiz değil yani o yüzden son hafta alınabilir hava sıcak olcak hem ya evde yer kaplamasın ne gerek vsr