Demir eksikliği
Arkadaşlar bana öyle bişey onerinki 2 haftada demirim 10 üstü çıksın yoksa yatış vereceklermis erken doğum riski olabilirmiş bebeğe oksijen gitmiyor demir eksikliğinden daha. 33 haftadayiz 35 te alma ihtimalleri var bebegi çok erken yükselmezse 2 haftada gynofero kullanıyorum önceki ilacımı değiştirdim oreferon kullanıyordum hiç fayda etmedi bunu yazdı Dr daha etkili ilaç varmı benim vücudum ilaç emilimi yapmıyor bence c vitaminiyle beraber kullan dedi Dr 3 e çıkardı günde şuan 8de değerim baya düşük aktarda falan ne olursa artık bütün tavsiyelere açığım