Aysecan0335 Mrb vajinal bakıldı kese var bebek görünmedi normal biliyorum ama sizlerdende duysam daha iyi olucak bu süreçte hangi haftada gözüktü bebişler. Araştrma hast. Bu arada cihazlar eski.
Selenavci63 Aysecan0335 çok normal canım önce kese oluşur benim de 4+5tek kese gördük 6+2 de kalp atışlarını duyduk içini ferah tut 💖
birincimasali Aysecan0335 kalp atısları genelde 7. Haftadan itibaren başlar 2 hafta daha sabretmen gerekecek🩵
Musemma06 Aysecan0335 canım benim2 gebeliğimde de 5 haftalık Ken hiç bişey yoktu 6 haftalık Ken boş kese vardı 8 haftalıkken gördüm iki bebeğimi de
Supermom488 Aysecan0335 genellikle kese 5-6 haftada bebek 8. Haftada görünüyor o yüzden kendinizi üzmeyin şuan görünmemesi çok normal
Aysecan0335 mavideniz9696 içim rahatladı 2. Bebişim ama insan bi damdan düşer gibi oluyo kaçıncı olursa olsun
Opmiyimgebeyim Karından göremedi, vajinal muayenede 7. Haftada gördü, kalp atışı da bir hafta sonra duyuldu
Youngmom8 Aysecan0335 Çok erken küçük olduğu için ilerki haftalarda gözükür canınızı sıkmayın bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻