Pamukgirl Kızlar yeni uyandım lavobaya gittim iç çamaşırımda kan gördüm rengi anlaşılmıyor dağılmış gibi 5+1 hamileyim???
Yalinn8 Pamukgirl hastaneye git lutfen, yerlesme de olabir baska bise de ama bunu sadece dr bilebilir
Mervesezentosun Pamukgirl acil doktorunuza gidin. Stres yaptıysanız eğer bende de oldu düşük riski var. Verdiği proluton iğne tedariği bittiği için zor bulduk bizde yatın dinlenin. Cinsellikten biraz uzak durun. Geçmiş olsun.
Seda5892 Pamukgirl hemen acile git canım düşük için ağrı olmasına gerek yoktur inşallah yerleşme kanamasıdır geçmiş olsun
Pamukgirl Hiç sancı vs bişey yok daha önce düşük yaptım nasıl bişey olduğunu biliyorum ama şuan bişey yok sadece leke gelmiş bugün cumartesi doktor yok acilden bakabiliyolar mı
SuSerkan Tabi ki bakarlar acile gidersen 🙏 güzel haberler alırsın umarım sorun yoktur . Yerleşmeye bağlı hafif lekelenme olabiliyor 🙏
Kumru82 BAkarlar acil kadın doğumu olan bı yere gidin gitmeden arayın ben öle yapmsıdım zaten her hastanede acil kadın doğumcu var