Kızlar merhabalar ben ilk kez bu burada sizlere bişey danışıcamda tecrübeli olanlar bu konuda bana yardımcı olabilirmi benim adet döngüm hep düzensizdir eşimlede nisan ayından itibaren korunmayı bıraktık ve en son adetimi 30 nisanda oldum ve şu an hala adet olmadım kullandığım bi ugulamadada iki gün içinde regl olmazsanız hamilelik testi öneriyo ama benim her ay kendimi bildim bileli düzensiz olduğu için yoktur bişey diyorum ama bi yandan da bi şüphe içimi kemiriyor birde bazı yakınlarımda sorduğumda bi kerete bile tutabilir tutmaz deme falan dediği için test yapmalımıyım bu arada belirti olarak sayılırsa bende küçük tuvalete çıkma isteği var geliyo yani sürekli azda olsa bide yeme isteği var sanki normale göre biraz daha fazla