Aselimm2 Dün ikili taramam vardı ense kalınlığı 2 normal dedi doktor. 3 ve üzeri olunca sıkıntı olabiliyormuş ama yine de fetal dna öneriyor sürekli. Gerekli mi sizce
Asya1122 Aselimm2 Doktorlar her zaman önerir. İkili tarama testi burun kemiği ve ense kalınlığı normal olmasına rağmen bana da önerdiler. Yaptırmadım.
Rachelgreen94 Aselimm2 ultrasonda bulgu vermeyen hastalıklarda olabiliyor. Benim ilk gebeliğimde ultrasonda herşey normaldi ama fetal dnada genetik hastalık çıktı ve sonlandırıldı. Şimdi yine hamileyim ve yaptıracağım . Drlar haklı olarak öneriyorlar ama bende yaptırmak taraftarıyım💕
Miniginannesiiii1111 Asya1122 benim doktorum öyle bir öneride bulunmadı ikili testte şükür iyi geldi 🥰🫶🏻
Asya1122 Miniginannesiiii1111 özel takipli olunca ekstra öneriyorlar bence 😂 malum para kazanmak biraz da. Devlet hast takipli misin
Miniginannesiiii1111 Asya1122 doktorum gereksiz yere strese sokmayı sevmiyor şükür ilk oglumuda aynı doktorda doğum yapmıştım çok zarif kibar ince düşünceli bir bey özelde kendisi 🥰
Rachelgreen94 Tabi fetalde de yanılma payı var çok düşükte olsa, benim amniyosentezle kesinleşrilmişti
Asya1122 Miniginannesiiii1111 benim de ilk doktorum çok çok iyi niyetli biriydi gerçekten özelde olmasına rağmen. Hatta bazıları kafamı karıştırdı diye mesaj atmıştım gel sabah konuşalım dedi gittim Allah göstermez ise bilemem ama bebeğin gayet sağlıklı dedi. Sonra gitti başka şehire ondan sonraki fetal önerdi ben ilk doktorumun vicdanına ve tecrübesine çok güvendim hiç düşünmedim yaptırmadım