ignur Doktoruma bayram cikolatasi alayim diyorum denk gelecek kontrolum, yaninda calisan sekreterine de alayim mi sizce ? Ayip mi olur almazsam
ghostty ignur ayıp olmaz ama aslında sekreter hanımla ilişkinize de bağlı. İçinizden geliyorsa ona da küçük bir çikolatayla jest yapabılırsınız. Çikolatanın mutlu etmeyeceği kimse yoktur ☺️
Briahll Bence ayıp olmaz neden olsun ki? Doktorunuza almanız yeterli olur bence. Güzel düşünmüşsünüz🥰
ignur Briahll ay eşim ayıp olur diyor, ben de doktorun ne farkı kalacak o zaman diyorum.. daha once kurtajimi yapti…simdi de cok guzel ilgileniyor yine yeri baska sonucta🥲 tesekkurler fikriniz icinn🥰